Review : Kruidvat Charcoal scrub masker


Onlangs was ik bij Het Kruidvat en zag bij de maskers een nieuwe tube liggen van Kruidvat eigen merk en ik vond het er wel erg apart uit zien. Het is namelijk een zwart masker dat charcoal of ook wel ''houtskool'' genoemd bevat.

foto van Engelina Graepler.foto van Engelina Graepler.


Het masker heeft een zeer fijne scrub en een prettige geur.
Het is de bedoeling dat je het masker in masseert en vervolgens 5 minuten in laat trekken. Het masker voelt prettig aan op mijn gezicht en nadat ik het masker met lauwwarm water na 5 minuten heb afgespoeld voelt mijn huid lekker zacht aan in plaats van droog en trekkerig zoals ik eigenlijk stiekem verwacht had.
Ik ben blij verrast.
En voor slechts 1,99 heb je al zo'n tube waar je minimaal 20 keer mee kunt doen. Je hebt namelijk slechts een klein beetje nodig.

Weer een goed product van Kruidvat ! 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !