Review : lovelife mousse mask Chill + unplug


Bij de Action kwam ik dit mousse maskertje tegen voor slechts 0,59. Hier kun je twee keer mee doen .
De verpakking sprak me meteen aan en het is ook leuk dat er twee kanten aan zitten.

foto van Engelina Graepler.foto van Engelina Graepler.

Toen ik de verpakking open scheurde kwam me wel een heel bekende geur tegemoet, namelijk de geur van het parfum Alien.   De textuur zelf is inderdaad moussig , alsof je een vanille toetje eet maar dan met deze heerlijke geur.
Dit masker voelt heel fijn en verkoelend aan op mijn gezicht en na het afspoelen voelt mijn gezicht zijdezacht aan. Wat is dit een heerlijk spul zeg. Inslaan die handel! 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !