Unboxing watmaaktjemooi doggybags + bestelling

Sinds Juni 2014 ! ken ik dit mooie merk. De afgelopen jaren is watmaaktjemooi nog mooier geworden en nog meer uitgebreid. Er zijn nieuwe producten bij gekomen, heel veel nieuwe fans en er zijn regelmatig leuke acties. 


foto van Engelina Graepler.

Jeanette zelf is ook erg betrokken bij de klanten en ook actief op social media. Met pasen was er wel een heel leuke actie , paas eieren zoeken waarmee je 20 % korting kon krijgen op je bestelling maar ook krijg je een gratis puntzak marshmallow soapies erbij. De befaamde ''doggy bags'' waren er ook en ik besloot om er twee te bestellen.
Natuurlijk kon ik het niet laten om mijn favoriete handcreme en nog wat andere goodies mee te bestellen waardoor ik ook nog eens geen verzendkosten hoefde te betalen.  Vandaag laat ik je zien wat ik gekocht en gekregen heb.


Als eerste de inhoud van de Doggy bags.
Ik kocht er twee die elk  9,95 kostten.
Precies om 9 uur stond ik klaar in de start blokken en dat was maar goed ook want ze waren binnen 20 minuten alweer uitverkocht. 


Ik heb 2 verschillende doggybags ontvangen met elk een super cute note book.

Happy day bathheart
Rose jelly showe smoothie
Twilight dus fluffy body butter
So delicious bath creamer.

Wat een mooie inhoud voor die prijs.
Ik heb helaas geen bad, maar een voetenbad lijkt me ook erg fijn met de bath heart en bath creamer.
Het ruikt in ieder geval heerlijk.

foto van Engelina Graepler.

In de tweede bag zit :

Salt slush stress buster
Madame C fluffy body butter
Tum Tum custom shower smoothie
Sex bomb shower smoothie

Dit ruikt ook allemaal weer heerlijk , en ook het badzout ga ik gebruiken in voetenbadjes.


foto van Engelina Graepler.

Zelf bestelde ik het volgende los :

Honey bunny Showersmoothie
Peach crumble shower scrub
Candyfloss soap
American vanilla fluffy body butter

Kaolin Klei ( niet op foto zakje was lek)
Fingerfood handcrème 
Oatmeal cookie soap free cleanser

foto van Engelina Graepler.


Verder kreeg ik nog een extraatje !
Een heerlijke zak met marshmallow soapies.
Er zaten ook nog extra houten lepeltjes bij.

foto van Engelina Graepler.

Alles ruikt in ieder geval weer heerlijk en is super goed verpakt. Ik duik zo meteen de badkamer in, en er zullen zeker een aantal reviews voorbij komen.







Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !