Bluxbox unboxing Mei 2017


De bluxbox is meestal een box met mooie en aparte producten die je niet zo snel in de winkel vind.
En als dit een keer wel zo is , is het een musthave product die je waarschijnlijk alsnog tof vind.
De klanten service is goed , en de box word goed verpakt geleverd.  Deze maand kon je als nieuwe abonnee zelfs 5 extra producten krijgen .

foto van Engelina Graepler.


Ik zal meteen beginnen met het duurste product in de box namelijk de emk beverly hills radical eye cream. Het is een full size en heeft een waarde van maar liefst 78 euro.
Ik heb hem meteen uit geprobeerd en vind hem erg fijn aanvoelen.


foto van Engelina Graepler.

Als tweede zit er een full size shampoo in van Hairways.
Het is een volume shampoo en hoewel ik geen volume nodig heb ga ik deze zeker gebruiken aangezien er ook uv bescherming in zit. De waarde is 10,50.


foto van Engelina Graepler.

Wat leuk ! Er zit een kleine hand cleansing gel in  met de geur van vanille. Dit komt zeker van pas.
De waarde hier van is 2,95.


foto van Engelina Graepler.

Van Starlooks zit er een travel size primer in, ik gebruik eigenlijk geen primer maar wil deze best een kans geven.
De aanbevolen verkoop prijs is 11,00.


foto van Engelina Graepler.

Als laatste zit er een siligel blender in en deze dingen interesseren me echt geen biet. Dit is de zoveelste die al in een box zit dus deze geef ik weg of ruil ik.
De waarde is 7,00

foto van Engelina Graepler.

Ik vond het een mooie gevarieerde box.
Extra leuk is dat ik bij deze box onderstaande 5 producten gratis kreeg als nieuwe abonnee .


foto van Engelina Graepler.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !