Opgemaakt #week 22 # Mei 2017 11 x leeg

Er gaat tegenwoordig geen week voorbij dat ik geen artikel kan vullen met opgemaakte producten. Ook deze week gingen er weer wat dingen op. Ik probeer nog steeds door mijn voorraad mini's heen te komen.

foto van Engelina Graepler.


Als eerste maakte ik dit masker op van de ''luxe'' lijn van Andrelon. Met deze pot heb ik ongeveer 4 a 5 keer gedaan.
Hij is dus niet zo zuinig in gebruik en het masker was ook niet erg dik. Wel voelde mijn haar geweldig zacht aan na gebruik, maar ik zou hem niet zo snel aan schaffen voor de volle prijs omdat hij zo snel op gaat.


foto van Engelina Graepler.



Het hydrabomb masker van Garnier vond ik maar niks.

foto van Engelina Graepler.


Mijn geliefde slim-matic brow pencil in de kleur ''Dark'' van Catrice is helaas ook op. Ik heb hem een maand lang intensief gebruikt en helaas is hij nu leeg. Ik rende meteen naar de winkel om een nieuwe te halen maar helaas is hij tijdelijk niet leverbaar in deze kleur.  Ik gebruik nu tijdelijk een andere.

foto van Engelina Graepler.

De mini black musk showergel rook ook al zo ontzettend lekker.  De bodyshop maakt heerlijk showergels maar ook deze zijn niet altijd super cheap. Met dit flesje heb ik zo'n 4 keer gedaan en dat vind ik prima voor zo'n mini.


foto van Engelina Graepler.

Bummer ! Laatst sloeg ik een aantal van deze mini dove producten in om er vervolgens achter te komen dat het shampoo was ipv mini haarmaskers. Toch vind ik deze shampoo wel prima. Al zou ik ze niet opnieuw kopen als ze allemaal op zijn. Ik heb nog zat shampoo staan. 

foto van Engelina Graepler.

Deze showergel vond ik zo heerlijk dat ik hem in 1 week heb opgemaakt.  Met dit warme weer douche ik twee keer per dag en dan gaat zo'n fles gauw leeg natuurlijk. Deze heb ik overigens in het verleden ook al opgemaakt.

foto van Engelina Graepler.

Ik maakte ook deze mini van Balea op . Prima gelletje.


foto van Engelina Graepler.


Ook de deodorant word veelvuldig gebruikt met warm weer en deze mini ging mee in de handtas en is nu leeg. 


foto van Engelina Graepler.

Van Rituals maakte ik deze scrub op. Hij rook heerlijk maar hij zat maar voor de helft vol dus hij was snel leeg.


foto van Engelina Graepler.

Het masker van Kiko werkte prettig, maar helaas niet gemakkelijk verkrijgbaar. Anders was hij zeker voor herhaling vatbaar.


foto van Engelina Graepler.

Deze showersmoothie in de geur sexbomb was verslavend lekker en ging er ook on no time door heen.
Deze zou ik zeker opnieuw aanschaffen.
Hij is van het merk watmaaktjemooi.


foto van Engelina Graepler.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !