Review : Cenzaa Botanic Treasure cooling face mask


Bij de laatste I love myself box die ik ontving gaf ik aan graag een skin care product te ontvangen. Dat werd dit luxe masker van Cenzaa. 

foto van Engelina Graepler.


De verpakking ziet er hygiënisch uit en ik vind het fijn dat er een pompje op zit. Het is overigens een verkoelende crème masker dat zou moeten hydrateren,ontstressen en gebaseerd is op plantaardige stamcellen antioxidanten en beautyfoods. 


foto van Engelina Graepler.



Het is de bedoeling dat je dit product aanbrengt op een gereinigd gezicht voor ongeveer 10 minuten.  Dit product kwam als geroepen want na een middagje zon kan mijn gezicht wel wat verkoeling gebruiken. 

foto van Engelina Graepler.

Het product is gemakkelijk te doseren en brengt easy peasy aan.  Het begint meteen te koelen op je gezicht maar ik vind het niet vervelend.  Na 10 minuten spoel ik het goedje af met lauw water en mijn gezicht voelt heerlijk zacht en verfrist aan.   Geen rood trekkerig gezicht, geen allergie!

Wat ben ik ontzettend blij met dit masker zeg.
En wat mooi dat ik door middel van de I love myself box zo'n luxe masker kan proberen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !