Review : Colourpop ultra matte lip ''Bianca''


Ik ben dol op matte lipsticks en als ze dan ook nog eens nude zijn met een roze ondertoon ben ik om. Een tijdje terug bestelde ik voor het eerst bij colour pop en vandaag laat ik de kleur ''Bianca'' aan jullie zien. 


foto van Engelina Graepler.


Het is dus een liquid lipstick die mat opdroogt.
Het kwastje brengt gemakkelijk aan en je knoeit daardoor ook niet zo snel. De formule voelt zacht aan en de liquid formule plakt niet en droogt mijn lippen ook niet zo snel uit al zijn de meningen over dat aspect wel verdeelt. 



Ik ben dol op de kleur en met de zomer in aantocht is het chill om een product te hebben wat ook nog eens prima blijft zitten. Ik ga de andere kleuren ook snel uit proberen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !