Review : EMK beverly hills radical eye cream


In de Mei editie van Bluxbox zat dit luxe product van EMK beverly hills.  Het is een oogcrème die donkere kringen en radicalen tegen moet gaan. Aangezien er hyaluron zuur in zit wilde ik het product eigenlijk niet gebruiken maar ik besloot hem toch een kans te geven.  


foto van Engelina Graepler.




Hier zie je ingrediënten die in deze crème zitten. 



De crème voelt rijk aan en is zuinig in gebruik. Er zitten geen minerale oliën in, geen geur en kleurstoffen en is ook lanoline vrij. Ik merk meteen verschil als ik de oog crème onder mijn ogen smeer. Ik heb momenteel een erg lastig huid en vooral de huid onder mijn ogen heeft het zwaar.
Deze crème laat mijn huid minder droog aanvoelen en trekt ook nog eens snel in.




Gedurende dag heb ik geen last van een trekkerig gevoel onder en boven mijn ogen en heb ik ook geen brandende ogen gehad vanwege het hyaluron zuur waar ik normaal absoluut niet tegen kan.




  Momenteel gebruik ik een oogcreme van clinique die bijna op is, maar deze ga ik zeker als vervanger gebruiken.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !