Review : Yves Rocher Energizing moisturising gel


Toen ik deze gel met abrikozen en rozemarijn geur binnen kreeg dacht ik aanvankelijk dat dit een showergel was. 
Maar het product schuimde niet toen ik het op mijn hand smeerde voor de foto, en eigenlijk stond alleen op de site dat het een showergel was en niet op de verpakking zelf.
Na eventjes gemaild te hebben naar de klanten service kwam ik er achter dat dit een bodylotion is in gel vorm, perfect voor de warme dagen ! 

foto van Engelina Graepler.


De tube bevat 200 ml en kost 3,95.
De geur is heerlijk fris en zoet en perfect voor tijdens de warme dagen.  Het weer droogt je huid uit maar bodylotions blijven dan vaak plakken of trekken niet goed in.

foto van Engelina Graepler.

Met deze gel heb je daar geen last van want deze trekt meteen in en omdat het een gel is voelt het niet vettig aan.
De gel verkoelt de huid meteen en ik heb meteen een aftersun gevoel maar dan met een heerlijke geur.
Ik zal deze tube de komende tijd er zeker vaak bij pakken.

Ken jij Yves Rocher ?  En gebruik jij hier ook producten van?
Extra feitje : Bijna alle producten zijn  ontwikkeld met als basis verschillende planten, het merk probeert ook ecologisch verantwoord te zijn zoals je ziet op bovenstaande foto . Extra tof ! 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !