Tips tegen schurende bovenbenen/dijen met warm weer.


Je bent lekker aan het fietsen in je korte rokje of jurkje of je besluit een lekkere wandeling te maken en al snel ondervind je een van de grootste irritaties als vrouw zijnde ooit :  Schurende bovenbenen! 

foto van Engelina Graepler.


Fiets broekjes zijn niet zo charmant en van die speciale pleisters doorstaan echt niet jou lichaamswarmte als het buiten al zo heet is .
Zelf heb ik ook al van alles geprobeerd zodat ik geen of in ieder geval een stuk minder huid irritatie krijg en ik heb enkele dingen ontdekt die echt helpen.

foto van Engelina Graepler.

Anti transpirant of perspirant deodorant in een roller.
Deze deo legt een soort laagje op je huid waardoor je minder zweet.  Smeer dit op je dijen en je hebt het zelfde effect :  Een laagje op je huid waardoor het minder schuurt.
Zelf vind ik die van Nivea of FA goed werken . 

foto van Engelina Graepler.

Talkpoeder : Voordat je de deur uit gaat even wat talkpoeder op je bovenbenen en gaan met die banaan.
Al moet ik zeggen dat dit een minder snelle optie is omdat je dit eerst goed moet uitvegen aangezien je geen witte vlekken wil op je mooie jurkje. 

foto van Engelina Graepler.

Draag gewoon een boxershort onder je jurkje.
Deze zijn meestal lang genoeg dat ze over je bovenbenen vallen en dat scheelt dan weer bij die wandeling of tijdens het fietsen.   Ben je op weg naar het strand? Draag je bikini broekje er dan gewoon onder :)


Uiteraard kun je ook bandelettes kopen, een soort banden voor over je bovenbenen, is er ook een speciale crème speciaal voor dit probleem en zijn er nog meer oplossingen. Persoonlijk vind ik bovenstaande het goedkoopste en snelste.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !