Declutter time : Lipsticks !


Ik hou van lipstick.  En ik heb er dan ook super veel. Toch vond ik het te veel.  Sommigen zitten nog in de verpakking omdat de kleur toch anders uitvalt dan op een bestel site en ze blijven dan maar zielig liggen. Daarom besloot ik te declutteren en de lipsticks te gaan verkopen/weggeven.
Onder andere via United Wardrobe .  Nog niet alles is verkocht of weg, maar ze zijn al wel vast uit mijn collectie waardoor ik nu weer ruimte heb voor nieuwe kleurtjes waar ik wel blij van word.

Hier onder zie je een groot gedeelte van mijn collectie.

foto van Engelina Graepler.

Ik heb vooral veel Essence lipsticks, wat van Freedom, make-up revolution, Catrice, Action, en wat random merken zoals sleek,hema,babylips.

En hier onder zie je wat er allemaal weggaat.
Het lijkt misschien weinig maar ik vind dat het aardig wat is.  Er zitten merken tussen zoals :

Colour pop - teeny tiny (ongebruikt)
Freedom cosmetics
make-up revolution
Bellapiere
Guave butter
Mua
Bourjois 

foto van Engelina Graepler.


Declutter jij weleens en wat doe jij met ongeopende producten?  

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !