Minimalisme In Mini vorm.


Ik ben dol op nieuwe spullen en nieuwe producten uit proberen maar ik vind het dan wel belangrijk dat ik dingen dan ook daadwerkelijk gebruik. En hoe vaak komt het dan wel niet voor dat je producten krijgt bij beautyboxen of ergens anders bij die je dan vervolgens niet gebruikt! 
Ik heb besloten deze items op marktplaats,unitedwardrobe en facebook verkoop groepen te zetten om wat extra geld te verdienen EN om meer ruimte te creĆ«ren. 



Ik ga mezelf de volgende challenge geven die 10 juni is ingegaan. De challenge gaat door tot mijn verjaardag 15 november.




Doel 1 :   De komende maanden minsten 5 full size douchegels op maken en 2 mini producten. Ik geef me zelf in die maanden ook een douchegel koop verbod. Ontvangen mag wel.

Doel 2 : 1 lipbalsem opmaken. En mijn lipsticks uit zoeken en minimaal 5 stuks weg doen of verkopen.

Doel 3 : Geen parfum kopen ( ontvangen mag wel) en er minstens 1 opmaken voor 15 november.

Doel 4 : Oogschaduw paletten uitzoeken en weg doen wat ik al een half jaar niet heb aangeraakt.

Doel 5 :  Zoveel mogelijk nieuwe spullen verkopen of weggeven en er minimaal 50 euro aan verdienen voor 15 november.


Doel 6 :  Minstens 20 nagellakjes weg doen of verkopen die ik al langer dan een half jaar niet heb aangeraakt of die nog nieuw zijn en er al zo lang liggen.


Ik ben heel benieuwt hoe en of ik dit vol ga houden.
Vooral omdat ik blogger ben en van make-up hou.
Echter merk ik dat ik sommige dingen niet gebruik en ik kan het geld ook goed gebruiken voor bepaalde spaar doelen.
Elke maand ga ik een update geven over hoe het verloopt.


Hier onder vind je links waar ik onder andere mijn spulletjes verkoop. Er is ook een heel handige verkoop groep genaamd Sieraden&Beauty  .
Uiteraard ben ik te vinden op United Wardrobe & Marktplaats .
Ook verkoop ik make-upjes en handgemaakte items op BeautyxSpace webshoppie .



Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !