Opgemaakt # week 25 # juni 2017 A whole lotta crap

Er gaat geen week voorbij zonder opgemaakt artikel.
Hij is deze week een dagje later online, maar dat maakt hem niet minder. 

foto van Engelina Graepler.




Van payot maakte ik dit maskertje op. Het was verfrissend en verkoelend.  Fijn masker! 

foto van Engelina Graepler.

Dit potloodje is niet op maar moet ik helaas weg gooien. De Action kwam onlangs met een waarschuwing over dat de lipkits te veel lood zouden bevatten. Je kunt ze terug brengen en je geld terug krijgen, maar ik gooi deze gewoon weg.


foto van Engelina Graepler.

Er ging ook een hair shot op van Dove. 

foto van Engelina Graepler.

En een mini Batiste met de geur cherry.


foto van Engelina Graepler.

De tandpasta van Sensodyne ging ook leeg,ik heb alweer een nieuwe in gebruik.

foto van Engelina Graepler.

Deze showergel van Vogue is nieuw in het assortiment, en ging helaas binnen een week leeg, er zit minder in dan in een gemiddelde douchegel namelijk 160 ml. Wel maak ik hiermee mijn eerste douchegel op binnen mijn doel.  Dat artikel staat inmiddels online of komt nog online.



 foto van Engelina Graepler.


Deze shampoo was prima , maar niet erg speciaal.
Ik kreeg deze gratis toen ik mijn kruidvat punten inleverde.


foto van Engelina Graepler.

Deze scrub van Ziaja heb ik mogen ontvangen en ik heb er van genoten terwijl ik normaal niet zo van de scrubs ben. 

foto van Engelina Graepler.

Normaal laat ik geen wattenschijfjes empties zien , maar deze vond ik wel erg fijn . 

foto van Engelina Graepler.

Van Biore maakte ik deze strip op.

foto van Engelina Graepler.

Er ging ook een shampoo van Hairways op ! Waarom zo veel haar producten deze week? Ik maakte restjes op.
Dit product vond ik niet zo bijzonder en de geur was veel
 te sterk. 

foto van Engelina Graepler.

Van Lee stafford ging deze mini op. Deze werkt erg goed tegen pluizig en statisch haar.

foto van Engelina Graepler.

Dit haarmasker met cacoa boter vond ik qua geur wat minder maar de werking was helemaal prima. 


foto van Engelina Graepler.

Er ging ook nog een tube van Colorista leeg.



foto van Engelina Graepler.



Deze voetcreme van Ziaja vond ik erg fijn en hij rook ook nog een lekker . Wel vond ik dat hij snel leeg was. 


foto van Engelina Graepler.

Deze waxmelt kreeg ik gratis bij mijn bestelling op waxxies.nl  .  Ik vind hem naar raketjes ruiken.

foto van Engelina Graepler.

Deze verpakking hoort bij oog pads. Deze zijn verkoelend en kun je onder je ogen leggen. Deze heb ik al vaker opgemaakt

foto van Engelina Graepler.

Wow dat was het weer voor deze week ! Er ging weer een hoop op en dat creëert weer ruimte.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !