Opgemaakt #week 27 # juni 2017

Daar ben ik weer met een opgemaakt artikel ! 


foto van Engelina Graepler.



Deze handzeep van HEMA ruikt lekker en schuimt super.

foto van Engelina Graepler.

Ik kocht deze handcrème vorig jaar winter bij de DM en ben er dol op, met echte post is cool kreeg ik er nog eentje en heb dus alweer een nieuwe in gebruik.


foto van Engelina Graepler.

Deze bodybutter was zo ontzettend lekker en ik hou normaal niet eens van rozen geur. En al helemaal niet van echte rozen aangezien ik allergisch daarvoor ben.
Helaas was het een mini en helaas zal ik hem ook niet opnieuw kopen omdat ik nog een koop verbod heb.


foto van Engelina Graepler.

Deze oog pads gingen ook op. Hoewel ik ze nu een aantal keer heb gebruik merk ik dat ze de huid van mijn ogen uitdrogen in plaats van te hydrateren. Ik ga dus op zoek naar een ander merk.

foto van Engelina Graepler.

De Action had opeens houtskool sheet masks in haar assortiment en die moest ik natuurlijk testen.
Ik heb er eentje gebruikt. prima spul !


foto van Engelina Graepler.

Deze beautyblender was aan vervanging toe, dus hup de prullenbak in.


foto van Engelina Graepler.

Ook dit maskertje van L'oreal ging op.
Mijn huid doet een beetje vervelend dus maskertjes zijn welkom.

foto van Engelina Graepler.

Er ging ook een parfum sample op van ''chloe'' maar die heb ik al weggegooid.

Van het merk Kueshi maakte ik deze toner op die ik bij een bluxbox kreeg. Ik vond hem heel erg fijn en reageerde er niet allergisch op !  Ik hoop dat ik deze nog een keer goedkoop kan scoren als mijn back up ook leeg raakt.

foto van Engelina Graepler.

En ja zeker nog een maskertje, dit keer een matcha maskertje van Garnier en ik baal echt dat ik deze niet heb ingeslagen. Deze voelde zo ontzettend fijn aan en was maar 75 cent.

foto van Engelina Graepler.
Van  Intenscent maakte ik twee waxmelts op.

foto van Engelina Graepler.


Van Swiss o pair een maskertje.


foto van Engelina Graepler.

En een hele fijne sample van Clinique waar ik verrassend lang mee heb kunnen doen. Zo'n 14 x met slechts 5 ml.


foto van Engelina Graepler.



Deze week maakte ik vooral samples en maskertjes op en niet zo veel ''normale'' dingen zoals jullie gewend zijn. Voor mij betekent dit dat ik eindelijk nieuwe dingen kan gaan aanbreken!  Project declutter en empties loopt dus al goed :D

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !