Review : The Bodyshop virgin mojito treats gift set

Toen ik deze giftset in de webshop zag staan werd ik helemaal vrolijk van de kleurrijke verpakkingen, ik had nog een kortingscode dus deze ging mijn mandje in !

foto van Engelina Graepler.





Oh my goshh wat ruikt de lijn heerlijk fris. Ik krijg ontzettend zin in twister ijsjes en citroen limonade bij het ruiken van deze geur. 


foto van Engelina Graepler.

De scrub is een scrub in gel en dit vind ik erg fijn.  Hij heeft een milde korrel en voelt heerlijk verfrissend aan op mijn huid. Ik wou dat ik hier een grote pot van had zeg.
Mijn huid voelt erg fijn aan na gebruik.

foto van Engelina Graepler.

De body butter mag met recht een boter worden genoemd want hij is heel erg stevig. Daar word ik ook erg blij van ! De boter trekt snel in en voelt niet vettig aan. Wel ruik je nog een hele tijd naar lekkere limoentjes.

foto van Engelina Graepler.

De showergel is gewoon een prima gel die heerlijk ruikt waar ik niks op heb aan te merken. En alweer wenste ik dat ik de full size producten hier van had !  Dat word me helaas een beetje te prijzig .

Ik ben dus serieus uber enthousiast over deze producten. Ik word vrolijk van de geur en het geeft je een flinke oppepper. Deze giftset kost normaal 9,99. Ik kocht hem voor 5,00 met korting. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !