Unboxing : Beautybox juni 2017

Vorig maand bestelde ik de beautybox van de maand Mei. Het is een abonnementen dienst maar ik heb hem meteen stop gezet na een maand. 

foto van Engelina Graepler.




Toch wilde ik graag de Juni box omdat ik zo enthousiast was over de Mei box. Dus nog voor 1 keertje laat ik jullie deze box zien.

foto van Engelina Graepler.


Er zou eigenlijk een bodymist inzitten maar door een foutje hebben we een bodylotion ontvangen. Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik omkom in de lotions dus deze blijft voorlopig waarschijnlijk in de verpakking.
Wat de waarde van de lotion is weet ik dan ook niet , die van de mist was 14,95. Het merk is Greenland.


foto van Engelina Graepler.

Als tweede zit er een 20 ml tubetje in van Youthlab. Het is een zonnebrand creme en helaas heb ik hier niks aan. Er zit namelijk Hyaluron zuur in en daar ben ik heel erg allergisch voor. Mijn vader kon hem echter wel goed gebruiken ! De waarde is 9,00 


foto van Engelina Graepler.


Als derde product zit er een silhouette cream in van Figs & Rouge. Weer een product waar niet iedereen wat aan heeft. Momenteel gebruik ik er eentje van Ziaja en die is nog lang niet op.   De waarde is 32,00


foto van Engelina Graepler.

Er zit ook een travelsize primer in van Starlooks. Ik hou niet van primers en hij zat ook al in de bluxbox. De waarde is 10,67. 


foto van Engelina Graepler.

En als laatste product nog een Starlooks item namelijk een eyeliner . Er zit een stamp op de achterkant. Je kunt hem met een hartje en kusmondje ontvangen. Gelukkig ontving ik het hartje.


foto van Engelina Graepler.

 Dit is eigenlijk het enige product waar ik enthousiast over ben, maar alleen vanwege de stamp. De kwaliteit is matig, ik geef voorkeur aan de stift van Essence met meer pigment. Deze brokkelde meteen al af bij de ''vouw'' van mijn ooglid. De waarde is  16,89.



De box op zich is gevarieerd en heeft een prima waarde,alleen voor mij persoonlijk trok hij me niet zo aan.
Als er wel een mist in had gezeten was ik tevreden geweest met deze box.   De eyeliner is prima, de zonnebrand kon ik iemand anders blij mee maken en dat lukt ook vast wel met de primer.  

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !