Wie ik ben -


Wie ben ik ? Ik ben mezelf.



 Ik ben iemand die ergens helemaal voor gaat en zichzelf daar in verliest. Ik ben iemand die haar grenzen kent en er dan soms tegen beter in toch overheen gaat. Ik kan onzeker zijn maar ik ben zeker van mijn kunnen. Ik schaam me niet voor wie ik ben en wat ik doe. Ik schaam me niet voor waar ik voor sta en als je mijn vertrouwen wint zal ik er altijd voor je zijn.  Ik ben sterk maar ook zwak, mijn lichaam laat me regelmatig in de steek maar doorgaan is de juiste gedachte. Soms is het moeilijk, soms heel erg moeilijk. Maar is makkelijk niet ook maar saai? Ik heb een grote mond,ik heb ook een groot hart.

Toch ben ik soms ook keihard. Het kan eeuwen duren voordat ik zeg dat ik van je hou, maar weet dat je dan ook echt voor altijd in mijn hart hoofd en ziel zit. Ik ben gebroken geweest, gepest. Ik heb doelen gehaald maar heb ook ontzettend vaak gefaald. Ik ben een chaoot en mijn hoofd zit altijd vol. Maar ik kan ook rustig in een hoekje zitten te schrijven.  Ik ben fantastisch, 
kapot & gefikst.
Ik ben buigzaam en dankbaar voor elke dag.



Denk na over welke woorden er uit je mond vloeien, Hoe je iemand aanraakt met je handen.  Is het een klap of een knuffel? Vraag aan iemand hoe het gaat en als die gene ''ja'' zegt en je twijfelt wees er dan voor iemand..  Pesten maakt je kapot van binnen en vreet energie. Ik ben gepest tussen mijn 7e en 18e.  Nog steeds voel ik me klein als er ergens een rot opmerking word gemaakt. Over mijn uiterlijk,foto's mijn blog.  Ik schaam me er niet voor maar het is moeilijk om dit te schrijven. Te bedenken wat voor een impact het gepest op mij gemaakt heeft , En dit te publiceren op een beautyblog terwijl ik jaren lang lelijk,dik en raar ben genoemd.  Ik verschuil me niet, ben niet perfect en hier streef ik ook niet na.  Maar niet iedereen is zoals ik, niet iedereen kan zich heen zetten over het gepest. Ik ben inmiddels volwassen en weet beter. Ik weet dat ik zo veel meer waard ben met een lach op mijn gezicht. 


Ik ben Engelina. Niks minder en niks meer. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !