Opgemaakt # week 28 # juli 2017

Jaa er zijn weer wat empties bijgekomen deze week.


Ik maakte de mini showerfaom van Rituals op in de Dao geur.  Lekker romig vond ik deze maar helaas na 4 douche beurten al leeg.

foto van Engelina Graepler.


Deze mini chanel mascara vond ik erg prettig in gebruik omdat het borsteltje wel gewoon groot was.  Ik heb met deze mascara net zo lang gedaan als met een full size .

foto van Engelina Graepler.

Deze waxmelts gingen op ! Heerlijke geuren.
Ik maakte ze ook nog op in andere geuren maar wilde niet het hele artikel vol spammen.

foto van Engelina Graepler.

Deze eyeliner stift kocht ik een keer bij de Action omdat Serena van Beautylab er redelijk positief over was en ik toch een nieuwe nodig had. Nou ik vind hem verschrikkelijk en gooi hem nu dus gewoon weg.

foto van Engelina Graepler.

Doekjes ! Deze koop ik standaard bij de HEMA om make-up swatched of oogschaduw foutjes te verwijderen maar ik doe deze eigenlijk nooit in de opgemaakt bak. Het is wel een echte aanrader en ik koop ze dan ook altijd opnieuw ook al zijn ze eigenlijk bedoeld als verfrissing doekjes.


foto van Engelina Graepler.

Eigenlijk bleek ik (voorlopig ) niet meer, dus heb ik mijn uitgroei ook met rust gelaten tijdens het gebruik van dit product wat mijn haar trouwens niet heeft uitgedroogd. Wel gebruikte ik deze om het blauwe uit mijn haar te krijgen. Voorlopig koop ik deze dan ook niet opnieuw maar dit product is echt rete-goed voor een drogisterij merk bleek,

foto van Engelina Graepler.

De repair & shine lijn van de luxe producten van Andrelon rook goed, deed zijn werk en nu is hij leeg..  Ik heb er ongeveer een maand mee gedaan wat gelijk staat aan zo'n 20 wasbeurten.  Ik heb volgens mij nog zo'n tube staan.
Maar ik gebruik voor nu een ander product.

foto van Engelina Graepler.


Deze eyeliner van Catrice haat ik echt ontzettend, hij is niet goed zwart en is niet waterproof zoals beloofd.

foto van Engelina Graepler.

Dit haarmasker was geweldig en ook nog eens goedkoop maar helaas kocht ik deze in Duitsland en daar kom ik voorlopig niet.


foto van Engelina Graepler.

Deze douchegel koop of krijg ik elk jaar opnieuw en hij is heerlijk in de zomer.

foto van Engelina Graepler.

Natuurlijk ging er weer een mini batiste doorheen.

foto van Engelina Graepler.

Dit masker van dr. Van der Hoog was iets te heftig voor mijn huid, ik vond hem niet fijn.

foto van Engelina Graepler.

De handcrème van Douglas was prima, ik heb nog andere varianten in mijn handtas.

foto van Engelina Graepler.

Deze mini beautyblenders kreeg ik vorig jaar met een win actie maar ze zijn nu gewoon echt op.
Er ging ook een sample van biosilk leeg en een parfum sample.

foto van Engelina Graepler.

Ook dit product kocht ik een keer in Duitsland en ik werd hier erg blij van.  Voor nu gebruik ik iets anders.

foto van Engelina Graepler.

Ik maakte ook weer een fluffy body butter op van  WatMaaktJeMooi en ik was dol op de geur van Sexbomb.

foto van Engelina Graepler.

En nog wat losse samples en waxmelts.

foto van Engelina Graepler.


En dat was weer aardig wat ! Een dagje eerder online dan normaal maar dit komt omdat morgen de mini malisme update online komt ! 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !