Opgemaakt #week 30 #juli 2017

Deze week zijn er weer wat dingen op gegaan.
Het is zowaar een bescheiden aantal.


foto van Engelina Graepler.


De milde haver shampoo en conditioner van Loving blends.
Mijn hoofdhuid is vaak naar de klote maar deze producten helpen op recht om de boel weer te herstellen. De producten zijn niet duur maar toch wacht ik tot ze in de aanbieding zijn om ze opnieuw te kopen.



foto van Engelina Graepler.

foto van Engelina Graepler.


Van Balea ging deze mierzoete shampoo/douchegel op.

foto van Engelina Graepler.

Van Rituals maakte ik weer zo'n mini shower foam op.
Ik vond hem lekker maar opnieuw, te snel leeg gaan.



foto van Engelina Graepler.

Deze mascara droogde super snel uit. Erg jammer want ik vind hem erg prettig.   Ik maakte ook de topcoat mascara van Essence op. Hij is niet meer te koop maar ik heb er nog een aantal op voorraad.

foto van Engelina Graepler.

foto van Engelina Graepler.

Verder maakte ik nog een maskertje op van Dr. Van der Hoog en een parfum sample van Dior.

foto van Engelina Graepler.

foto van Engelina Graepler.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !