Opgemaakt # week 31 # juli 2017

Deze week heb ik weer genoeg om te laten zien.


foto van Engelina Graepler.






Ik word blij van Ziaja en ook van haar handzeep !
Er ging weer een fles door heen maar ik heb er volgens mij nog 2 op voorraad in andere geuren.


foto van Engelina Graepler.


De body polish scrub van Wat Maakt Je Mooi ging ook leeg. Lekkere geur en zeker voor herhaling vatbaar.

foto van Engelina Graepler.


Van Yves Rocher maakte ik een mini flesje van de zomer editie douchegel op. Het is een lekkere en frisse geur.



foto van Engelina Graepler.

Dit maskertje ging op, maar ik kreeg er puisten van en dat is me nog nooit overkomen, een no go dus.




foto van Engelina Graepler.

Dit maskertje met Argan olie ging mijn huid weer fiksen ;)

Deze huid capsules kocht ik in Duitsland en maakten mijn droge huid lekker zacht.

foto van Engelina Graepler.

Ik maakte mijn geliefde Yves Rocher reiniging gel op.
Deze koop ik steeds opnieuw en heb al weer een nieuwe klaar staan maar eerst maak ik die van lord & berry op.


foto van Engelina Graepler.

De conditioner van de avocado lijn van Loving Blends ging op en in de aanbieding koop ik deze zeker opnieuw.
De shampoo ging een paar dagen later ook op.
Nu eerst het masker op maken.


foto van Engelina Graepler.

foto van Engelina Graepler.


Ik maakte waxmelts op. Meer dan op de foto.

foto van Engelina Graepler.

En er ging weer een manibomb van wat maakt je mooi doorheen.

foto van Engelina Graepler.

De cactus showergel van Therme beviel prima maar ik heb genoeg  gels staan dus koop ik deze niet opnieuw.

foto van Engelina Graepler.

Ik wil geen make up meer van Ebay of Alie-express gebruiken en dit concealer palette was daarbij ook veel te oud.  In de prullenbak er mee !

foto van Engelina Graepler.

En er ging een verpakking met wattenschijfjes leeg. Deze komen van de Kruidvat.

foto van Engelina Graepler.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !