Review : AH deospray original


De Albertheijn heeft een eigen merk compressed deodorant in het assortiment en ik probeerde hem uit.

foto van Engelina Graepler.

De deo bevat 75 ml maar zou goed zijn voor het dubbele vanwege de compressed techniek.  Ik koos voor de original versie zonder alcohol maar met vitamine E. Hij zou 48 uur moeten beschermen en anti transpirant moeten zijn. Nu douche ik elke dag dus kan ik dat laatste niet testen maar de overige aspecten natuurlijk wel. De verpakking is simpel en daar is de prijs ook naar.  Hij ruikt een beetje naar de Dove original en is ook net zo poederig.  Ik heb astma dus daar moet ik wel mee uit kijken want ik merkte dat hij mijn longen meteen irriteerde als ik hem niet van ver af genoeg opspoot.  

Ik besloot hem te testen op een warme dag van 26 graden waarbij ik ook nog veel ging wandelen en ik moet zeggen dat ik aardig onder de indruk ben.  De deo hield me droog en je ruikt bijna geen nare geurtjes.  Voor de prijs hoef je het ook niet te laten hij kost namelijk maar 1,29.  Daarvoor heb je een product dat vrijwel hetzelfde werkt als Dove en hij is ook dierproef vrij! 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !