Review : The bodyshop - virgin mojito body sorbet


Vandaag review ik de virgin mojito body sorbet van The Bodyshop.  Mijn eerste reactie was  ''what the heck? Dit ziet er uit als snot'' maar wel heel erg lekker ruikend snot ;)

foto van Engelina Graepler.



Deze body moisturiser bevat limoen en mint extract van de de caribbean en ruikt heerlijk naar een frisse mojito.
De textuur is als dat van een sorbet ijsje en trekt super snel in je huid. Het smelt eigenlijk direct weg en je huid voelt meteen een stuk koeler aan.  

foto van Engelina Graepler.

Nu moet ik er wel bij zeggen dat mijn huid niet perse zachter aanvoelt, maar het is wel een lekker ruikende verfrissing met het warme weer. Ik kocht deze 200 ml bevattende tube in de sale rond de 4-, en dat vind ik ook eigenlijk een prima prijs hiervoor.

foto van Engelina Graepler.

Ik ga deze gebruiken als aftersun of als verkoeling op mijn benen, maar als een moisturiser bevat deze net iets te veel munt extracten ;) 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !