Shoplog Aaltendagen #week 2

Ik ging weer rond snuffelen op de Aaltendagen en dit waren mijn aankopen.
Dit keer stonden er vooral veel eet kraampjes en weinig hebbedingetjes. Dus heb ik ook foto's gemaakt van het eten. 


Ik kocht op de rommelmarkt 2 boeken.

foto van Engelina Graepler.

En ik at een ambachtelijk frietje, de frieten werden ter plekke gemaakt en gesneden.

foto van Engelina Graepler.

Ik liep ook even een kruidvat in en kocht deze make-up items van Essence.
( ook kocht ik nog worst, niet op de foto )

foto van Engelina Graepler.

Bij de DA kocht ik dit keer 1 mazzeltas, en dit was de inhoud.

foto van Engelina Graepler.

En ik haalde bij Oerkroeg Schiller een heerlijk broodje vlamzalm verst van de BBQ ! 

foto van Engelina Graepler.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !