De weg van Lenthe #Page 26

Anna was op weg naar het studentenhuis van haar vriendje.
Het was een open party wat betekende dat letterlijk iedereen welkom was. Zodra ze binnen was zag ze een naakte jongen een kamer uit gaan van een meisje waar vervolgens een andere jongen naar binnen ging.  Ze verbaasde zich er niet over maar vond het wel vreemd.
Vooral toen die zelfde naakte jongen andere mannen ging zoenen.
Anna liep snel door en vond haar vriend in een slaapkamer omringd met meisjes in bikini en een paar jongens.  ‘’’hey Anna’’ kom er bij!
Ze had een heel heftig jaar gehad en was eigenlijk altijd zo’n braaf meisje dat bij feestjes en jongens vandaan bleef maar nadat Craig haar hart had gestolen was ze dat brave imago een beetje aan het los laten.
Liv zat alleen in haar kamer en voelde zich alleen. Noël, haar ex zou vanavond komen en ze wist niet hoe ze zou moeten reageren. Veel tijd om daar over na te denken had ze niet want Rens, een ex scharrel liep haar kamer binnen begon voor haar te strippen en nam haar in zijn armen. Ze vond het wel leuk en kuste hem terug tot hij haar opeens los liet en de kamer uitrende. Ik ben zo terug, uhh ik ben misselijk.
Zwaar geïrriteerd ging ze op bed liggen toen de deur weer opnieuw open ging. Ze verwachtte dat het Rens was maar het was Noël.
Het spijt me Liv. Dat ik zo lang niks meer van me heb laten horen.
Dat ik je pijn heb gedaan en je geen reden gaf om het uit te maken.
Ik hou van je..  Zonder er over na te denken begin Liv hem te zoenen en het duurder niet lang of ze lagen in bed. En toen ging het licht aan..
Rens stond daar ! Hij keek nogal pissig en liep zo de deur uit zonder moeite te doen om wat aan te trekken. Wie is dat Liv?  

Uhm ..   Liv !  Serieus ?  Je was hier met een ander en gaat vervolgens met mij in bed liggen terwijl die kerel nog staat te douchen?
Ik ben hier weg… fijn leven nog .  Demi zag het voorval van een afstandje gebeuren en liep naar Liv toe.   What the hell is hier gebeurd?  Liv legde uit wat er was gebeurd, en dat Rens nu super zielig loopt te doen terwijl de reden waarom hij niet verder ging met Liv was dat hij op jongens valt.  Ze was gekwetst en toen kwam Noël binnen en ze zag een kans.  Demi haalde een hand door haar paarse lange haar en keek Liv aan..  Meid jij haalt ook altijd problemen in dit huis.  Kunnen we Rens niet beter gaan zoeken en alles aan Noël uit leggen? Dan weet hij dat er verder niks is gebeurd en misschien kunnen jullie het opnieuw proberen.  Jenny besloot zich ook in het gesprek te mengen.  ‘’volgens mij is het uitleggen niet meer nodig’’

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !