In de test : Hand , lip & oog ,haar masker DRAMA ! Opgezwollen lippen ;o


In deze nieuwe rubriek : In de test  ga ik 2 of meerdere producten testen waarvan ik me afvraag of het wel werkt.

Vandaag test ik een lip masker van de action van 59 cent, een haarmasker van de action van 69 cent en een handmasker van de HEMA van 2,99.

foto van Engelina Graepler.

foto van Engelina Graepler.

Ik begin met het handmasker, in de verpakking zitten twee handschoentjes welke gevuld zijn met lotion. Je trekt ze aan, maakt ze vast met het plakrandje en relaxt voor 15-20 minuten. Het ruikt lekker, jeukt niet maar eerlijk is eerlijk mijn handen voelen echt niet zachter aan.  Een goede handcrème doet meer. Ik vind hem de prijs dus niet waard want voor dat bedrag heb je ook een fijne crème.

foto van Engelina Graepler.


foto van Engelina Graepler.


En dan het lip masker. Er zit hyaluron zuur in en eigenlijk ben ik hier best allergisch voor. Toch besloot ik dit masker te proberen omdat het niet op mijn lichaam gesmeerd word en mijn lippen minder gevoelig zijn. Het masker bestaat uit een gel pad welke je op je lippen plakt en dit laat je 20 minuten zitten. Echter liet ik het slechts 3 minuten zitten omdat het toch iets begon te irriteren.  Het is de bedoeling dat je lippen na deze behandeling wat voller lijken. Nou dat doen ze zeker ! Maar voor mij niet op een goede manier !
Echt een afrader. Ja het zou je lippen moeten plumpen maar de mijne deden gewoonweg zeer en zwollen op. Op bovenstaande foto viel het nog mee maar het werd steeds erger. 

foto van Engelina Graepler.



Vervolgens een haar maskertje van de Action die beloofd je haar kleur niet aan te tasten. Momenteel heb ik roze haar en een haarmasker is meestal funest voor de kleur. Ik was heel benieuwt wat dit masker voor mijn roze lokken zou doen. Het masker deed zijn best maar toch is mijn kleur aardig vervaagd. Maar niet zo erg als met mijn reguliere maskers.

foto van Engelina Graepler.


foto van Engelina Graepler.


Dit oogmasker zat een keer in een bluxbox en ik was benieuwt of deze wat voor mijn droge huid zou doen.
Omdat ik zo'n droge huid heb lijkt het soms net alsof ik al rimpels krijg terwijl dit natuurlijk nog niet kan op mijn leeftijd. Dit maskertje maakte uiteindelijk mijn huid wel wat zachter maar irriteerde wel een beetje. Nu ben ik best wel overgevoelig voor maskertjes, maar ik vind het wel jammer want ik heb er nog meer liggen.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !