Mini minimalisme update 1-10 augustus


Daar ben ik weer met een update.

foto van Engelina Graepler.

Afgelopen week heb ik meerdere douche gels opgemaakt en ik heb er ook 4 weggegeven.  
Ik heb er nog steeds een aantal liggen maar ik heb er ook al een tijdje geen nieuwe bijgekocht .

Ik heb ongeveer 5 scrubs liggen en wil daarvan de komende maanden sowieso eentje opmaken.
Douchegels opmaken is voor mij op dit moment eventjes geen doel. bodybutters en lotions gebruiken wel !

Gelukkig maakte ik hier ook weer een potje van leeg.

2 potjes nagellak gingen kapot en gingen dus de deur uit .

Ik moest ook een lipgloss weg doen, hij was bijna leeg maar over datum.

Ik heb niks verkocht via united wardrobe maar dit is omdat ik er bijna niks meer op heb staan. Ik ga mijn closet snel weer aanvullen.

Ik heb geen lipsticks gekocht maar ook niet verkocht.
Ik heb wel een oogschaduw palette te koop gezet.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !