Opgemaakt #week 34 #augustus 2017 . niet normaal veel.

Gaat het jullie al vervelen ? Mij in ieder geval niet, ook deze week laat ik jullie weer mijn opgemaakte producten zien. En het zijn er weer aardig wat.

foto van Engelina Graepler.



Als eerste maakte ik deze 2 conditioners op. Ik gebruikte deze voornamelijk om mijn Directions haarverf te verdunnen en tja, dan zijn ze zo leeg.

Die van Dove is overigens een holy grail.

foto van Engelina Graepler.


foto van Engelina Graepler.


Deze lipgloss van NYX is weggegooid geld . 6 euro voor een fijne lipgloss is niet duur maar wel als hij na 2 x gebruikt te zijn verkleurd en gaat stinken. Ik heb hem gewoon op een koele plek in mijn make-up tas bewaard maar nope.
Dit was een fel roze kleur overigens.


foto van Engelina Graepler.

Deze eyeliner van Catrice is pure ruk. Het bolletje is onhandig, je kunt geen dun lijntje trekken en een wing maken is vrijwel onmogelijk . Ik heb hem 10 keer een kans gegeven maar deze gaat helaas de prullenbak in.


foto van Engelina Graepler.

Dit sample maskertje van Douglas eigen merk vond ik fijn.
Toch ga ik geen 3 euro neerleggen voor zo'n klein ding.


foto van Engelina Graepler.

Deze shampoo van Balea ging helaas ook leeg.  Hij is supergoedkoop en doet goed haar werk. Meestal drogen shampoos mijn haar uit maar deze deed dit niet.


foto van Engelina Graepler.

Ik maakte ook weer een mini cherry batiste droog shampoo op, ik heb er hierna nog 1 en een halve full size bus.

foto van Engelina Graepler.


Deze bodymist kreeg ik tot 5 x over in een blux box. Ik gebruikte hem voornamelijk als lucht verfrisser omdat aardbei niet echt mijn favo geur is . Ik gaf er ook al eentje aan mijn zusje.

foto van Engelina Graepler.


Dit wenkbrauw potlood van Catrice is altijd super snel op en heel weinig in de schappen te vinden. Jammer want dit is voor mij de perfecte optie, helaas weer eentje op.

foto van Engelina Graepler.

Van Rituals maakte ik deze klei scrub mini leeg.


foto van Engelina Graepler.

Elkos heeft een hele fijne doucheschuim die naar kwarktaart ruikt . Helaas is deze budget topper op.


foto van Engelina Graepler.

Dit kleine potje Nivea ging er binnen een week doorheen, ik vond deze fijn om op mijn benen te gebruiken.

foto van Engelina Graepler.

Dit wenkbrauw wax potlood van Essence heeft zijn beste tijd ook gehad.

foto van Engelina Graepler.

Er ging van Nivea ook nog een deo leeg.foto van Engelina Graepler.

Deze sheet masks van de Action zijn super fijn en hydraterend. Helaas kan ik deze niet meer vinden.

foto van Engelina Graepler.

Sinds kort hoef ik de swiss o par  maskertjes niet meer in te slaan bij de DM maar kan ik ze ook kopen bij de supermarkt net over de grens. ( en daar kom ik bijna elke week).

foto van Engelina Graepler.

En toen ging deze showerfoam van Bilou ook leeg.  De kwaliteit van het schuim is goed, het is zuinig in gebruik, de verpakking is leuk en de prijs is redelijk voor zo'n fijne fles. Alleen de geur was niet helemaal mijn ding maar dat kan ook komen omdat ik vanille meer in de winter gebruik.

foto van Engelina Graepler.

De Rituals shampoo welke bij de scrub zat ging nu ook op.
Ik vond hem prima maar hij is niet goed voor gekleurd haar.


foto van Engelina Graepler.


En er ging een parfum sample op  waar ik best een full size fles van zou willen hebben als hij niet zo duur was. 61-, vind ik een beetje prijzig voor een flesje parfum.


foto van Engelina Graepler.

Van L'oreal maakte ik zo'n kuipje op met een groen maskertje er in. Deze was mijn favoriet van de 4 soorten  ( groen,zwart,rood,blauw ).


foto van Engelina Graepler.


En ik maakte een handzeep van Balea op die rook naar lekkere kersen snoepjes. Ik heb nog een back up maar deze zou ik in de toekomst zeker opnieuw kopen.


foto van Engelina Graepler.


En over deze colorist mascara waren de meningen heel erg verdeeld maar ik vond hem echt super.  Deze mascara maakte naar verloop van tijd mijn wimpers echt zwart en dit hield ook nog een aardige tijd aan nadat ik gestopt was met het gebruik van deze mascara.Het enige minpuntje is de prijs, ik betaal eigenlijk nooit meer dan 6-, voor een mascara omdat ik ze vanwege gevoelige ogen na 2/3 maanden weg gooi.Als er een aanbieding is koop ik deze zeker wel opnieuw !

foto van Engelina Graepler.

Mijn ultieme favoriete Balea favoriet is leeg. Het was een limited edition en ik heb volgens mij wel 10 flessen hiervan gekocht in die tijd. Heel grappig want ik hou niet van vanille en rozen geur, maar de combo vond ik heerlijk.

foto van Engelina Graepler.

Nog een maskertje van swiss o par.


foto van Engelina Graepler.

En yes ! mijn opmaak doel voor november is bereikt. Ik heb een parfum op gemaakt ! Deze was erg fris en zomers en als ik niet nog wat had staan had ik deze opnieuw gekocht.
Misschien volgende zomer als hij er dan nog is.

foto van Engelina Graepler.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !