Review ; 2 x nieuwe Essence lip producten



Twee keer per jaar gooit Essence de boel om en worden de schappen vernieuwt. Er gaan producten weg maar er komen er ook weer een heleboel bij.Vandaag laat ik 2 nieuwe lip producten zien. 

Als eerste een lipstick  un-grey-tful , er zijn een boel nieuwe lipsticks bijgekomen en ik was heel erg nieuwsgierig hoe deze uit pakte. ik vind de aangepaste geur echt smerig ! Ik ging bijna over mijn nek. Gelukkig verdwijnt de geur al snel en hou je een fijne romige lipstick over. 
Hij staat mij alleen niet op zichzelf.  Ik draag er dan wel liever een andere kleur onder of overheen. 

foto van Engelina Graepler.








Ik kocht ook een metal shock vibrant lip paint. Over het algemeen ben ik niet dol op metal kleuren maar deze vond ik wel mooi. Hij past ook mooi bij mijn haar kleur.
De kleur is fel, het brengt prima aan en blijft goed zitten. Je lippen drogen wel enorm uit .





foto van Engelina Graepler.

Ik kocht ook nog een vibrant lippaint, de 3 color changing lipsticks en enkele andere items.  Deze zullen binnenkort ook aan bod komen ! Maar voor nu ben ik nog niet super enthousiast. 
 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !