Review : Catrice lip producten !

Onlangs is het Catrice schap vernieuwt en besloot ik wat items mee te nemen. Van sommige producten heb ik meerdere kleuren maar ik laat vandaag van elk eentje zien. 

foto van Engelina Graepler.


Als eerste de lipdresser ! Dit lieve roze kleurtje in de kleur 010 sprak mij meteen aan en ging met mij mee naar huis. 

foto van Engelina Graepler.

Je drukt op de onderkant van deze ''stylo'' en zo komt de lipstick naar boven. Het is een smalle stick en het voelt aan als een lippen balsem.

foto van Engelina Graepler.


 De kleur vind ik erg mooi en fris staan voor een elke dag look en mijn lippen blijven lekker zacht. Hij kost volgens mij tussen de 4 en de 5 euro.  Oja ik weet niet wat er mis gaat bij deze swatch foto maar alleen met deze kleur krijg ik de foto niet scherp! 
Ik kocht hem in een aanbieding. Ik heb ook al een tijdje een andere kleur hiervan in mijn bezit .




foto van Engelina Graepler.





Vervolgens koos ik een koraal kleurige cushion lipstick uit .


foto van Engelina Graepler.


Hier had ik al eerder een versie van maar ik vind deze kleur persoonlijk mooier en gemakkelijker aan te brengen.

foto van Engelina Graepler.


Dit is weer zo'n heerlijk fris kleurtje dat altijd kan.
Deze voelt aan als een liquid lipstick en plakt niet.

foto van Engelina Graepler.

Hij ruikt ook nog eens erg lekker.
De prijs hiervan is 4,99

foto van Engelina Graepler.


En als laatste de nieuwe metal liquid powder! Deze kost 4,59 en ziet er uit als een lipgloss.

foto van Engelina Graepler.

  De formule is inderdaad eerst vloeibaar en droogt vervolgens op als een poeder. De kleur is op te bouwen en voelt in eerste instantie luchtig aan maar, na een tijdje word hij plakkerig en dat is wel een beetje vervelend. Verder vind ik dit een leuk product namelijk!
Op de foto draag ik 1 laagje maar 3 laagjes staan mooier!

foto van Engelina Graepler.


Wat vinden jullie van dit soort lip producten?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !