Review : Essence magical forest oogschaduw palette



Ik ben dol op het budgetmerk Essence en 70% van mijn make-up collectie bestaat uit dit merk.  Toen ik dit pareltje zag ging hij meteen mee naar huis.

foto van Engelina Graepler.




Ik heb al veel oogschaduw geprobeerd maar over het algemeen ben ik nooit zo heel enthousiast. Tot ik dit oogschaduw palette probeerde uit de vernieuwde collectie. 

foto van Engelina Graepler.



Het palette is veelzijdig, ziet er leuk uit en is ook nog eens goed gepigmenteerd. En dat laatste is het juist hetgeen waar ik normaal gesproken over val. Een swatch is zo gemaakt en de kleuren laten zich ook nog eens mooi blenden.

foto van Engelina Graepler.

Ik heb 2 looks gemaakt met dit palette. Een bruine/roestige look en een frisse felle unicorn look.
Het fijne aan dit palette is dat hij niet poederig is dus je hebt ook niet zo snel fall out. 

foto van Engelina Graepler.foto van Engelina Graepler.


En dat is wel heel erg handig als je de oogschaduw ook als eyeliner wil gebruiken onder je ogen. Voor ongeveer 4-, heb je zo'n leuk paletje.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !