Wat maakt je mooi multi review. (polish,butter,dressing & smoothie )


Deze keer kon ik helaas geen doggybag aanschaffen maar mijn lieve moeder deed dit wel ! Daarom heb ik weer wat nieuwe producten om aan jullie te laten zien.


foto van Engelina Graepler.


Als eerste een bodydressing in de geur ''snuggles''.  Het is een heel dunne bodylotion die snel intrekt , niet vettig aanvoelt maar je huid wel super goed verzorgd.

foto van Engelina Graepler.

 De geur is lekker fris en ruikt naar wasmiddel.Ik vind het een echte winterse geur maar zo in de zomer is hij ook prettig om je mee in te smeren. Bijvoorbeeld s'avonds na het douchen.

foto van Engelina Graepler.

Ik zou deze zeker in full size aan willen schaffen zodra ik door mijn voorraadje fluffy bodybutters heen ben.




Nu we het toch over fluffy bodybutters hebben,ik kreeg ook een bodybutter in de geur pink soda. Deze wilde ik al een tijdje proberen en ik vind hem heerlijk. Hij ruikt een beetje naar van die poeder lolly's van vroeger.

foto van Engelina Graepler.

 Ik heb het al vaker over de body butter gehad van dit Vegan merk en ook hier ben ik weer zeer tevreden over. Het product is zacht, laat je huid stralen, ook geschikt voor op je gezicht en ruikt ook nog eens heerlijk. Ik smeer dit product graag op mijn voeten en wangen voor het slapen gaan.

foto van Engelina Graepler.



De bodypolish in blue cabana had ik al eens eerder opgemaakt en ik was blij dat ik deze nu opnieuw kreeg. Het is een soort van showersmoothie met een fijne korrel er in welke je huid zacht scrubt en mooi glanzend achter laat.

Het product irriteert niet en ook dit product is zuinig in gebruik. De geur is lekker tropisch en daar hou ik wel van.

foto van Engelina Graepler.

Als laatste wil ik wat vertellen over de shower smoothie, deze kreeg ik toevallig een tijdje terug al van mijn moeder.
De geur is brown sugar & fig en ruikt ook al zo heerlijk zoet.
Het is alsof je jezelf wast met opgeklopte stevige slagroom en je huid voelt super zacht aan. De geur blijft ook nog een tijdje hangen en dit ruik je ook in je huis. Het product schuimt ook nog eens lekker en is zuinig in gebruik.


Ik ben in ieder geval weer dik tevreden met mijn goodies ! 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !