Wist je dat.... 10 Feitjes over mij.

Wist je dat...  Ik buiten een nagellak en lipstick verzameling ook een beetje addicted ben aan douchegels?

foto van Engelina BeautyxSpace.


Wist je dat... Ik ooit een tamme rat als huisdier had die Amanda Rosita Joy (nog 5 namen en dan )  linde kleintje sweety poopie sweetyface sleepwell heette , Ik kon niet kiezen en plakte er gewoon steeds een naam aan vast. Ook heb ik een ratje gehad die Lizzie heette, , jayrory en Hayleigh & Tyler. Ik ben dol op tamme ratten en toch heb ik er momenteel geen.




Wist je dat.. Mijn lieve konijn Dirk gewoon bij mijn moeder thuis geboren is? Mijn moeder heeft zo'n 5 jaar terug een nestje gehad en we hebben ze bijna allemaal zelf gehouden. Dirk is het enige mannetje en woont nu bij mij.


foto van Engelina Graepler.


Wist je dat..  Louis bijne Georg of Billy had geheten? Ik was/ben fan van Tokio Hotel en vond die namen best leuk. Alleen toen ik Louis kreeg vond ik de namen niet bij hem passen en is hij vernoemd naar het kleine dikke kindje uit de cartoon ''life with louie''.

Wist je dat...  ik allergisch ben voor een hele hoop dingen maar de grootste hekel heb aan patchoelli en hyaluronzuur. En dat terwijl dit laatste juist goed voor je huid zou moeten zijn.




Wist je dat... Dit niet mijn eerste blog is ? Ik begon met de blog  ''glammbeauty''  omdat ik dol was op parelmoer nagellak en alles wat glitterde. Deze blog heette eerst ook beautysplash in 2012 . Maar toen er meer blogs kwamen met splash in de naam en er zelfs mensen waren die mijn naam ook gebruikten heb ik deze veranderd naar BeautyxSpace. 

Afbeeldingsresultaat voor engelina graepler


Wist je dat..  Ik al meer dan 10 haar kleuren heb gehad? Ik heb onder andere, oranje,rood,paars,zwart,donkerbruin,groen,blauw,roze & wit & blond haar gehad. Mijn eigen kleur is donkerblond/bruin achtig. 

Afbeeldingsresultaat voor lays ketchup chips


Wist je dat.. Mijn favoriete snack ketchup chips is van Lays en mijn favoriete drankje energydrink?  Nu ik suikervrij/arm eet drink ik alleen nog maar de suikervrije versies en die vind ik echt slechter dan mijn favoriete golden power.

Wist je dat..  Mijn favoriete geurtje  ''play it rock'' van Playboy is ?  Helaas is hij officieel uit het assortiment maar soms kom ik hem nog weleens tegen in op=op shops. 




Wist je dat ... Ik al 10 jaar fan ben van Tokio Hotel ?  Ik toupeerde zelfs mijn haar zoals Bill dat vroeger deed. Mijn favoriete nummers zijn  ''run run run''  ''geisterfahrer''  ''automatisch'' & ''geh'' .  Bovenstaande video is een nieuwe song die ze hebben uitgebracht.  




Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !