Opgemaakt # week 36 # augustus 2017

En ook deze week laat ik jullie weer mijn bakje met opgemaakte producten zien.

foto van Engelina Graepler.


Deze mascara van Clinique is de allerbeste die ik ooit heb gehad. Hij separeert,verlengt ,geeft volume en houd de krul er mooi in. Hij is ook niet helemaal leeg, maar hij begint naar 4/5 maanden intensief gebruik mijn ogen een beetje te irriteren. Normaal gooi ik op die reden mascara's ook al na 2 maanden weg maar deze mocht langer blijven omdat hij zo duur is . Helaas kan ik hem ook niet opnieuw aanschaffen want ik vind hem te duur. Ik wacht wel op een goede deal.

foto van Engelina Graepler.

Deze Aveo douchegel heb ik al zo'n 2 jaar half leeg liggen en gebruikte de rest om mijn wasbak mee te reinigen en als handzeep. De textuur was niet prettig meer maar de geur was prima als handzeep.


foto van Engelina Graepler.

Ook deze douchegel van Balea heb ik opgemaakt als handzeep / schoonmaak middel voor de wasbak in de badkamer. Een prima perzik geur.

foto van Engelina Graepler.

Er ging ook weer een fles micellair water leeg.
Ik ben fan van deze van Garnier en heb dan ook al een nieuwe in gebruik.

foto van Engelina Graepler.

Ik heb het al vaker over dit masker gehad, en het is jammer dat hij niet meer te koop is momenteel.  Volgens mij heb ik er nog eentje en dan is het gedaan.
Eerst was ik niet zo picky met micellair water maar sinds ik die van Garnier heb wil ik eigenlijk niks anders meer. Ik heb dan ook al weer een nieuwe fles in gebruik.  Al zijn die van Balea ook fijn en daar heb ik ook nog een fles van liggen.

foto van Engelina Graepler.

Ik gebruikte nog een maskertje. Ik merk dat mijn huid er echt baat bij heeft als ik regelmatig een masker gebruik.
Ik wilde dat Garnier uit kwam met een tube want dit masker is geweldig. Het laat roodheden verdwijnen en je huid stralen.Hier staat of komt nog een review van online.


foto van Engelina Graepler.

Ook ging de conditioner van Elvive op.
Ik vond deze heel fijn maar ik doe er maar een week mee.
En zo veel heb ik ook weer niet gebruikt . En aangezien je normaal zo'n 4,00 voor een fles neer legt vind ik dat een beetje prijzig.


foto van Engelina Graepler.


En een haarmasker van Lovingblends, welke wel anderhalve maand mee ging !


foto van Engelina Graepler.

En nog een verpakking eye pads !

foto van Engelina Graepler.


Er ging ook weer een waxmelt op van Intenscent. Van deze geur gingen er deze week meerdere op. 

foto van Engelina Graepler.

Verder ging er een anti roos shampoo van Balea op.
Erg fijn, koop ik altijd opnieuw. Helaas hebben ze de formule aangepast en ruikt hij nu anders. 


foto van Engelina Graepler.


De shampoo van elvive ging ook leeg. Hier heb ik nog een grote flacon van staan.


foto van Engelina Graepler.

Dit haar serum heb ik helaas ook opgemaakt. Ik vond hem prettig maar geef mijn geld niet graag uit aan serums.


foto van Engelina Graepler.

En nog een mini haar serum van john frieda.


foto van Engelina Graepler.

Het houdt niet op.. niet vanzelf
Ik weet niet hoe maar ik heb het voor elkaar gekregen deze douchegel van Balea in 1 week op te maken, nu heb ik sommige dagen wel 2 x gedouched maar dan nog .


foto van Engelina Graepler.

En om het nog ''erger'' te maken, ging deze unicorn showergel ook leeg. Deze was trouwens al bijna leeg maar bewaarde ik om de verpakking. Inmiddels heb ik een nieuwe in de kast dus deze kon opgemaakt worden.


foto van Engelina Graepler.


En nog meer Balea gekte ! Deze handzeep rook lekker zoet en fris en was perfect voor de zomer. Deze geur heb ik niet meer staan maar ik heb ze nog wel in een andere geur. Momenteel staat de welbekende handzeep van Ziaja weer in de badkamer. 

foto van Engelina Graepler.

En er ging een pot nivea soft leeg, deze kreeg ik een keer bij een bluxbox.

foto van Engelina Graepler.

Nog meer waxmelts...

foto van Engelina Graepler.

En een droogshampoo van batiste. De geur vond ik heerlijk.
Maar ik heb nog andere geuren staan.


foto van Engelina Graepler.


Er ging nog een product van Balea op namelijk een water meloen peeling. Echter vond ik deze heel erg stinken en gebruikte ik hem alleen voor mijn voeten.

foto van Engelina Graepler.

En als laatse een manibomb van watmaaktjemooi in de geur cherry blossom.

foto van Engelina Graepler.



Wat heb jij als laatste opgemaakt?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !