Opgemaakt #week 40 # September 2017


Er zijn weer wat producten leeg. Het artikel komt 2 dagen eerder online omdat het zo veel is en omdat er ook producten bij zitten die gewoon oud zijn.
Dan kan ik volgende week ook gewoon weer een artikel maken. 

foto van Engelina Graepler.





Als eerste deze conditioner van Nivea welke ik gelukkig wel kan blijven gebruiken. Zuinig in gebruik is hij echter niet.
Als je alles uit de verpakking wil krijgen moet je hem ook door midden knippen en dat is iets wat ik irritant vind.

foto van Engelina Graepler.




En er zijn maar liefst 3 mascara's  ''op'' gegaan.
Deze van Pupa was vrijwel meteen opgedroogd toen ik hem kreeg. Die van Essence is een holy grail maar echt op en helaas ook uit het assortiment. Gelukkig heb ik back-ups.
Deze van NYC is vrijwel nieuw maar ik kreeg er traan ogen van. weg er mee !
Het blauwe potlood reageerde ik ook slecht op.
Het bruine wenkbrauw potlood was oud en uitgedroogd.

foto van Engelina Graepler.

Een wimperkruller kun je niet op maken, maar deze was gewoon zwaar knudde.

foto van Engelina Graepler.

Van Batiste ging er een grote fles ''cherry'' op.
Ik heb meteen een nieuwe fles gehaald want ik wil niet zonder komen te zitten.

foto van Engelina Graepler.

Ik maakte ook een mini conditioner op van Balea met mango geur. Ik heb aardig dik haar en met 1 keer gebruiken was hij ook al leeg. 

foto van Engelina Graepler.

Er gingen ook een aantal eyeliners leeg. Deze waren allemaal prima. 

De lipliner is een holy grail en is van Essence.

foto van Engelina Graepler.

Deze deo van Dove is bijna leeg maar ook hier blijk ik allergisch voor.


foto van Engelina Graepler.


Deze make-up producten zijn allemaal oud of gebruik ik nooit.

foto van Engelina Graepler.

foto van Engelina Graepler.

Er gingen ook nog wat maskertjes doorheen.
Ik vond die van earth kiss niet fijn.


foto van Engelina Graepler.

En er ging ook weer een handzeep van Balea doorheen, ik heb alweer een nieuwe in gebruik.

foto van Engelina Graepler.

Deze haar olie van Yves Rocher is bijna leeg maar ook hier kreeg ik een reactie op na een tijdje.


foto van Engelina Graepler.


En als laatste een dagcreme van Garnier. Deze zit nog half vol maar is ook oud en ik vind deze niet fijn.

foto van Engelina Graepler.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !