BLOG SALE ! eau de toilette


Vanwege mijn salicyl zuur allergie doe ik al mijn eau de toilettes weg. Bijna alles is zo goed als nieuw en heb ik minder dan een jaar op een donkere koele plek staan.
Ik verzend via postnl.  Pakket post is 6,50.
Bij interesse graag mailen naar beautyxspace@outlook.com of via een reactie hier onder.


3 nieuwe geuren van Daniela katzenberger.
3 euro per stuk.
foto van Engelina Graepler.

2 x 30 ml & 2 x 75 ml  + meerdere geopende flesjes playboy rock.    30 ml - 5 euro  75 ml 10 euro -  geopende krijg je er gratis bij. Niet alles staat op de foto.

foto van Engelina Graepler.

Verschillende playboy geuren. Het flesje met print is 75 ml .
Daar wil ik 6 euro voor.  De andere flesjes mogen voor 3-, per stuk weg want geopend.

foto van Engelina Graepler.

Deze schattige flesjes zijn zo goed als vol of ongebruikt en mogen voor 1 euro per stuk weg.

foto van Engelina Graepler.


Deze geuren zijn nog vol en komen van de Action. Ze mogen voor 1 euro per stuk weg.

foto van Engelina Graepler.

Deze geuren van yves rocher zitten vol en kosten 7,50 per stuk.  Voor Guess wil ik nog 10 euro terug.

foto van Engelina Graepler.

White musk van de bodyshop nieuw en ongebruikt 8 euro.

foto van Engelina Graepler.

Gift set snoopy 3 euro



Calvin klein 95 % volle fles.  15 euro.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !