Boek review: Marijke van den Elsen : Vamp in love


''Vamp in love'' geschreven door Marijke van den Elsen is het tweede deel over Fieke, een losbandige vrouw die in dit boek eindelijk haar leven op de rit heeft. Maar dan komt er plots een oude vriendin opduiken : Angela !  
Met Angela in huis is het nooit saai en al snel komen er allerlei geheimen en problemen boven drijven.
Broers die geen broers blijken te zijn, een moeder met geheimen en een drugs verslaafde Angela.
En intussen heeft Fieke haar eigen nodige sores.
En hoe zit het met Jaap? Zullen ze eindelijk bij elkaar komen nu ze weet dat hij haar broer niet is ?



Het boek dat 303 bladzijdes telt leest gemakkelijk weg en is super spannend. Je lees het verhaal uit verschillende oogpunten en het verveelt geen enkel moment. Er zijn zo veel vragen en gebeurtenissen dat je af en toe wel de draad een beetje kwijt bent, maar de vragen worden uit eindelijk bijna allemaal weer duidelijk opgelost.


 Het boek is romantisch,spannend en er komt een hoop drama in voor.
Geloofwaardig is het niet helemaal, het had zo een seizoen uit goede tijden slechte tijden kunnen zijn, maar dat neem ik voor lief , het hoeft ook niet allemaal zo realistisch.
Het is een goed geschreven boek en ik kijk uit naar een volgend deel.

Nu ik het boek uit heb verkoop ik hem weer door ! Voor 5 euro inclusief (3,95) verzendkosten stuur ik hem je toe.
Dit mag door een mailtje te sturen naar : beautyxspace@outlook.com 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !