Opgemaakt # week 42 #oktober 2017

Heb ik het weer voor elkaar gekregen om dingen op te maken? Ja zeker!

foto van Engelina Graepler.

Ik heb tijdelijk babyshampoo gebruikt tot ik die van Ziaja kon gaan testen. De shampoo maakte mijn haar schoon en zacht maar het zat nu ook heel plat. Wel een fijn product en als je een gevoelige hoofdhuid hebt is het zeker een aanrader.

foto van Engelina Graepler.

Van Nivea maakte ik weer een conditioner op maar de verpakking blijft zwaar ruk. Je moet te hard knijpen om er product uit te krijgen.


foto van Engelina Graepler.

Nog een haar product ! Namelijk een haar kuurtje.
Deze schattige dingen haal ik altijd in Duitsland.


foto van Engelina Graepler.

Intenscent heeft nieuwe wintergeuren en deze waxmelts waren er enkelen  van. Een heerlijke geur die je zelfs de volgende dag nog in huis ruikt is de Oriental sensuelle.


foto van Engelina Graepler.

Er ging ook nog een deo leeg van Dove.

foto van Engelina Graepler.

En de wel bekende handzeep van Balea.

foto van Engelina Graepler.

En als laatste een watertje van Garnier welke ik regelmatig opnieuw aanschaf, ik heb nu een mini in gebruik.

foto van Engelina Graepler.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !