Review : HEMA Bamboo sheetmask.


Zo nu en dan ga ik langs de HEMA voor fijne verzorging producten of hebbe dingetjes. De laatste keer dat ik er kwam zag ik dit Bamboo sheetmask met argan olie.
Mijn gezicht kon wel wat verzorging gebruiken dus ging dit maskertje mee naar huis. 

foto van Engelina Graepler.

Het maskertje past precies op mijn gezicht !
Dat is me nog nooit overkomen want meestal zijn sheetmasks lomp en veels te nat.
Deze is goed doordrenkt, maar niet te vochtig zodat hij meteen van je gezicht af lekt. Er komt een heerlijke geur van af. Ik liet het masker 15 minuten zitten en mijn huid voelde nadien super gehydrateerd aan.
Dit gevoel hield nog de hele dag aan en de geur rook ik ook nog een lange tijd terug. Een fijn maskertje dus.
Of ik hem opnieuw koop?  Misschien.
Hij kost namelijk 2 euro en ik gebruik veel maskertjes die een stuk goedkoper zijn.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !