Birthday Haul ! #23jaar

Woensdag 15 november was ik jarig en daar hoorden ook  wat leuke cadeautjes bij, In dit artikel laat ik zien welke cadeautjes ik heb gekregen. Kun je meteen inspiratie op doen voor bijvoorbeeld kerst ! 


Ik kreeg al iets eerder voor mijn verjaardag deze pet, muts en nagellak welke uit Turkije komen. Hier ben ik blij mee !

foto van Engelina Graepler.foto van Engelina Graepler.


Ik kreeg ook twee producten van wat maakt je mooi !
Deze frozen sugar showersmoothie  & de Yes! Weekend fluffy body butter. Stiekem wist ik al dat ik dit kreeg want ik mocht de producten zelf uit zoeken. Ik ben erg blij met deze heerlijkheden. Deze sample zat er ook nog bij ! Een heerlijke geur. De uitgebreide review komt snel online. 


foto van Engelina Graepler.

Ik kreeg ook een stappen teller, altijd  fijn want dan hoef ik die via de app niet meer te gebruiken.
( lees mobiel altijd aan te hebben staan)


foto van Engelina Graepler.

Verder kreeg ik leuke vlaggetjes en ballonnen, een unicorn lamp, en een unicorn portomeneetje.



foto van Engelina Graepler.


foto van Engelina Graepler.foto van Engelina Graepler.


Heerlijk, deze fluffy bodycream van HEMA,
hier zat ook nog een fles drank en zak chips bij(niet op de foto) En ik kreeg nog een douche setje (ook niet op foto).

foto van Engelina Graepler.



Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !