Opgemaakt # week 45 # oktober 2017

Vorige week maakte ik voor het eerst in maanden wat minder op dan normaal gesproken. Deze week is het weer ietsje meer.


foto van Engelina Graepler.


Dit is mijn favoriete shampoo van Elvive.
Nu heb ik geen dun haar, maar een beetje volume is nooit verkeerd. De shampoo maakt mijn haar zacht en ruikt heerlijk zoet naar snoepjes.


foto van Engelina Graepler.


Er ging ook weer een showerfoam van HEMA op.
Dit keer de oranje versie, een fruitig geurtje.


foto van Engelina Graepler.

Ik brandde ook 2 kaarsjes op, dit zijn de mini's van airwick en ze ruiken lekker zoet. De geur verspreid zich ook goed overigens ! Ze banden zo'n 8 uur.


foto van Engelina Graepler.

Mijn stapeltje maskertjes van de Action is bijna op.
Ik koop deze niet opnieuw omdat ze na mijn mening net iets te weinig doen voor mijn haar. Dan koop ik liever een pot en dan ben ik nog voordeliger uit ook.


foto van Engelina Graepler.


Dit HEMA maskertje was erg prettig voor mijn huid.
De geur was lekker en de werking ook.
Extra voordeel : Je hoeft het overgebleven serum dat op je gezicht achterblijft niet af te spoelen zoals bij sommige sheetmasks.


foto van Engelina Graepler.


Ik heb meerdere watertjes geprobeerd maar deze michellaire reiniger van Garnier is het fijnste.
Deze ga ik dan ook weer opnieuw kopen zodra mijn Simple flesje leeg is.


foto van Engelina Graepler.

Ik blondeerde de onderkant van mijn haar een beetje, omdat ik een ombre wil creëren met rood. Dit is mijn go-to box dye blondering.

foto van Engelina Graepler.

Wattenschijfjes....

foto van Engelina Graepler.

En een verpakking met oogpads !

foto van Engelina Graepler.


Het wenkbrauw potlood van Catrice is alweer op & de lipsticks zijn over datum.

foto van Engelina Graepler.

En als laatste een heerlijk geurende cassis handzeep van Balea. Helaas was hij limited edition en ook niet meer te koop maar ik was erg fan van deze geur.

foto van Engelina Graepler.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !