Opgemaakt #week 48 # November 2017


Mijn bakje was weer gevuld en klaar om geleegd te worden voor het artikel van deze week ! 

foto van Engelina Graepler.

Eigenlijk ging dit masker van Ziaja met tsubaki en argan olie vorige week al op , maar hij lag nog bij mijn vader. Hij haalde daarom het opgemaakt artikel van vrijdag niet.
Het masker was heerlijk en deze koop ik in de toekomst zeker opnieuw.

foto van Engelina Graepler.


Bij de HEMA lagen deze nieuwe charcoal porie strips en ik besloot ze een kans te geven. Ik vind ze fijn en ze werken super maar 1,75 voor 3 strips vind ik niet zo goedkoop.Of ik ze opnieuw koop? Ja, maar dan meer ter afwisseling van goedkope varianten.

foto van Engelina Graepler.

Deze mascara is niet op maar hij is te oud.
Het zelfde geld voor de bodylotion welke ik ruim vier jaar geleden sinterklaas kreeg.

foto van Engelina Graepler.

Ik maakte ook weer een verpakking oogpads op. Vaste prik.

foto van Engelina Graepler.

En er ging een andere verpakking met neus strips leeg.

foto van Engelina Graepler.

Ik hou van waxmelts en die van Intenscent zijn momenteel favoriet. Toevallig heb ik er gisteren weer 20 bij gekocht!

foto van Engelina Graepler.

En als laatste de lekkerste douchegel die Balea ooit heeft uitgebracht : De vanile/roos limited edition van vorig jaar winter.  Helaas niet meer te koop maar ik heb er nog een paar op voorraad gelukkig.

foto van Engelina Graepler.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !