Review : Watmaaktjemooi frozen sugar shower smoothie & Yes! Weekend fluffy bodybutter


In mijn Birthday haul vertelde ik al dat ik twee producten van dit fijne merk heb gekregen. Vandaag review ik ze!


foto van Engelina Graepler.


Ik heb al vaker shower smoothies gereviewed maar voor de mensen die dit heerlijke product nog niet kennen zal ik het even uit leggen. Een shower smoothie is een opgeklopte zachte zeep met verzorgende oliën. Het is een verzorgend product met veelal natuurlijke ingrediënten en hij is ook nog eens SLS vrij!  Deze variant heeft de geur van blauwe spar en suiker. Een combinatie van zoet en fris.

foto van Engelina Graepler.


Het product bevat de volgende ingrediënten :
 Aqua, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Glycerin, Cocos Nucifera, Sodium Cocoyl Isethionate, Prunis Dulcis, Helianthus annuus, Sorbitol, Disodium Lauryl Sulfosuccinate, Sodium Chloride, Phenoxyethanol, Tetrasodium EDTA, Fragrance, Mica.

foto van Engelina Graepler.

Je gebruikt dit product door met een spateltje of met je vingers, een beetje uit het potje te nemen en dit op een washandje, een douchepuf of je handen te doen. Dan laat je het product schuimen en was je je zelf er mee.
Je hebt maar een klein beetje nodig maar wees niet al te zuinig ! Dit product is vers en bevat geen conserveermiddelen dus het potje in een vochtige omgeving bewaren is geen goed idee.
Voor 155 ml betaal je 5,50 wat een mooi bedrag is voor een handgemaakt product waar je lang mee kunt doen en waarvan je weet dat er geen troep in zit !


foto van Engelina Graepler.

Als tweede product koos ik voor de Yes! Weekend fluffy bodybutter.
Opgeklopte shea butter en cocos olie zijn de basis voor dit hemelse product. Het lijkt qua structuur op een luchtig mona toetje dat meteen in je huid trekt .

foto van Engelina Graepler.

 Dit product is ook vegan en bevat natuurlijke ingrediënten.
Ingrediënten: Butyrospermum Parkii, Cocos Nucifera, Glycine Soja, Prunis Dulcis, Cornstarch, Fragrance, Mica.
Deze geur is geinspireerd op een parfum van Burberry en bevat onder andere noten van wilde roos,iris en rode cyclaam. De geur is erg fruitig en bloemig . Een fluffy bodybutter is eigenlijk een echte must have in de winter. Maar ook in de zomer heb ik deze veel op mijn benen gebruikt na iets te lang in de zon te hebben gezeten.


Ik ben weer dik tevreden met deze producten en mijn complimenten aan Jeannette dat ze steeds weer vernieuwende geuren toevoegt aan het assortiment.

Oja ! Ben je dol op geur kaarsen? Er staan nu prachtige kaarsen in de shop. Ik heb ze niet besteld maar alleen voor de verpakking wil je ze al ;) 



Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !