Shoplog- HEMA/Action/Kruidvat


Ik ging winkelen in het dorp en ik vond zulke leuke items dat ik ze gewoon eventjes moest delen.

Deze notitie boekjes van de Action zijn precies mijn stijl en kostten beiden onder de 1 euro.  
Ik kocht ook een kit om zelf armbandjes mee te maken.Deze kost 1 euro.
Ik vond ook nog leuke cadeau zakjes van stof, ook onder de euro.

foto van Engelina Graepler.

Bij kruidvat kocht ik een lekkere geur kaars voor 1,99.

Ik kocht ook een sea salt coconut scrub daar voor 0,99.

foto van Engelina Graepler.

Bij HEMA kocht ik een fluffy bodycream & mini showerfoam voor 2 en 2,50 per stuk.
En een leuke etui, ook voor 1 euro .

foto van Engelina Graepler.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !