Sneakpeek : BALEA adventkalender!


Bij de DM in Duitsland kocht ik voor 14,95 een veelzijdige leuke Balea adventkalender. Helaas kan ik 8 van de 24 producten niet zelf gebruiken vanwege salicylzuur allergie maar andere producten heb ik al wel vast getest! Hoewel ik vroeger braaf elke dag mijn choco kalender open maakte heb ik nu vanwege de allergie alles in 1 keer geopend.

In dit artikel laat ik de 8 items zien welke ik niet zelf ga gebruiken.

foto van Engelina Graepler.

Er zitten sowieso enkele mini douche gels en bodylotions in.
Allemaal met kerst achtige geurtjes.


foto van Engelina Graepler.

Deze producten zijn voor het haar en het gezicht en heb ik aan mijn moeder gegeven om te testen.

foto van Engelina Graepler.

Dit zijn de 8 producten welke ik zelf niet ga gebruiken.
Shampoo,conditioner,douchegels & haar producten.
Ze hebben allemaal heerlijk kerst achtige geuren zoals vanille, vijgen,  lebkuchen ect..

foto van Engelina Graepler.


Buiten deze producten zitten er ook andere dingen in zoals een make-up fixering spray, gezicht reiniger & handcrème!
Er zitten veelzijdige producten in en niet zulke dingen als een nagel vijltje of andere zooi die je al in huis hebt.
Het enige product wat ik een beetje dom vond was achter vakje 24. Daar achter zit normaal het ''leukste'' product en nu vond ik juist dat product een beetje onzin.
Voor 14,95 heb je wel een erg leuke kalender en mocht je hem net zoals ik niet helemaal zelf gaan gebruiken is hij ook erg leuk om te delen ! 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !