Unboxing : Black Box ! DM

Omdat het black friday was , had de DM boxen te koop met 5 producten voor 5 euro. Het waren dan boxen met de favoriete producten van bloggers en als ik het goed heb ging er ook nog 5% naar een goed doel. Ik kocht de box van Blogger Maren.  Ik ken haar verder niet maar het was erg druk en heb gewoon de eerste de beste box gepakt die ik zag.

foto van Engelina Graepler.

De producten waren goed verpakt in een stevige doos met piepschuim.

foto van Engelina Graepler.


Als eerste vis ik er een beauty conzentrat serum uit . Dit zijn 5 ampulletjes met een waarde van 0,95.
Helaas bevat deze hyaluron zuur, maar ik heb hier thuis altijd een andere versie van en ik weet dat het een fijn product is.   

foto van Engelina Graepler.

Als tweede zie ik een black head porie mask. Ook hier zit een stofje in waar ik niet tegen kan. De waarde is 9,95


foto van Engelina Graepler.

Als derde vind ik een bodylotion met kersenbloesem geur van Nivea. Ik ben gek op deze geur en deze fles komt wel van pas deze winter.

foto van Engelina Graepler.

Als vierde een soort van douche peeling van Kneipp.
Ik ben erg benieuwt naar de geur !  De waarde is 1,45

foto van Engelina Graepler.


Als 5e zie ik een full size fles van Garnier. Het is een shampoo en dat kun je ook nooit genoeg hebben. De waarde is 2,45 !

foto van Engelina Graepler.

Afgezien van het feit dat ik persoonlijk 2 producten niet kan gebruiken vind ik het een mooie box met bruikbare producten. Hij is gevarieerd al had ik het wel leuk gevonden als er buiten verzorging producten ook een make-up product in had gezeten. Voor 5,00 is deze box in ieder geval een heel goede deal ! 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !