Opgemaakt# week 51 # December 2017

Wat gaat dit jaar snel voorbij zeg ! Dit is alweer het 51ste opgemaakt artikel dit jaar. Er zijn deze week weer wat meer interessantere items opgegaan. Dit jaar stond vooral in het teken van opmaken op mijn blog, vandaar elke week een artikel. Ik weet niet of ik daar volgend jaar ook mee door kan gaan.


foto van Engelina Graepler.



Ik maakte een heerlijk haar masker op van Ziaja. Dit poolse merk is dit jaar een echte favoriet geworden en komt dan ook veelvuldig voor in deze rubriek.

foto van Engelina Graepler.

En mijn favoriete Ziaja shampoo met argan en tsubaki olie is helaas ook op gegaan. Ik ga zeker weten een nieuwe bestellen binnenkort.


foto van Engelina Graepler.

En ja zeker, nog een fijn product van Ziaja ! De tsubaki en argan olie serum.


foto van Engelina Graepler.

Verder ging er een showerfoam op van Andrelon. Fijn product, maar net zo als de andere versie die ik op maakte vind ik het de prijs niet waard voor het aantal gebruik momenten, maar in de aanbieding koop ik ze graag.


foto van Engelina Graepler.

Er gingen ook nog enkele waxmelts op van Intenscent.


foto van Engelina Graepler.

En een fijn maskertje uit de Balea advent kalender.


foto van Engelina Graepler.

Deze shower smoothie van Watmaaktjemooi is ook leeg.
Heerlijk spul maar helaas limited edition.


foto van Engelina Graepler.

En ik maakte meerdere geur kaarsen op, op de foto zie je de vanille kaars van airwick welke ik altijd bij de Action koop.


foto van Engelina Graepler.

Er ging een mini tandpasta op van Sensodyne. Deze heb ik altijd op voorraad in full size.


foto van Engelina Graepler.

Deze van prodent kreeg ik een keer in een beautybox en gebruikte ik alleen als ik wittere tanden wilde voor de gelegenheid, omdat de blauwe tandpasta zo'n troep geeft.
Hij werkt trouwens wel echt .

En dat was het alweer voor deze week !  Het opgemaakt artikel komt volgende week een dagje eerder online.



Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !