Review : Pierre de Plaisir scrubbing stone


Pierre de Plaisir is een pools merk dat natuurlijke huidverzorging produceert, zoals deze handgemaakte ''scrubbingstone'' gemaakt van natuurlijke klei . Het is bedoeld voor je gezicht en na het eerste gebruik zou je al duidelijk verschil moeten merken. Toen ik werd gevraagd om dit product te testen was ik meteen enthousiast omdat ik veel scrubs niet meer kan gebruiken vanwege allergie.

Deze steen is gemaakt van klei en bevat verder geen andere ingrediƫnten.
Maar dat is niet het enige voordeel!

foto van Engelina Graepler.


Het product reinigt en scrubt je huid.
Het product schuurt niet.
Je masseert meteen je huid
Het verwijderd dode huidcellen op een zachte manier.
Het is gemakkelijk te gebruiken door de ronde smalle vorm
En het zou goed zijn voor een egale teint.

Na deze beloftes werd ik erg nieuwsgierig wat dit natuurlijke product voor mijn huid zou kunnen betekenen.

Hoe kun je het product gebruiken ?

Je gebruikt het product door hem nat te maken en er face wash op te doen. Daarna maak je cirkelvormige bewegingen over je gezicht voor een zachte exfoliatie.
Voor het eerste gebruik moet je hem eerst 8 uur laten liggen met de face wash er in , zodat hij niet te droog is.

Helaas moet ik zeggen dat ik er niet tevreden over ben als scrub steen voor het gezicht. Ik scrubde erg zachtjes over mijn huid heen maar schuurde hier meteen mijn vel mee weg. Dat lijkt me niet de bedoeling. Een dag later probeerde ik het nog zachter, op mijn wang en ook hier verschenen krasjes. Voor je voeten is het wel een geweldige steen en hiervoor blijf ik hem ook gebruiken. Voor het gezicht raad ik deze steen niet aan, hij is namelijk veel te grof hiervoor, of ja in ieder geval voor mijn gezicht.

Reacties

Anoniem zei…
Dear Engelina,

We are sorry for your negative experience with the Scrubbing stone. We would like every customer to be satisfied with the use of our products. however, we are aware that, despite its delicate surface, Scrubbing Stone is a specific and unique product on the cosmetics market, because its structure is quite hard, and therefore intensively exfoliates the skin. It is thanks to this unique property that Scrubbing stone gained the title of the most effective exfoliator on the market.
That is also why, for people with sensitive skin, it is advisable to test the treatment on the small part of the face and then wait one day in order to assess the effects of the product. Perhaps the correct use was not quite clearly highlighted by us on the product label so we have modified it recently and recommend to use the stone on the skin only for few seconds. We hope your skin condition is better today :)

Thank you for tests and your honest opinion about the product. Every opinion, also negative, is very important to us and allows us to improve our services.

Best regards,
Pierre de Plaisir

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !