Review: Catch & Shine lipbalm bubblegum

Yes ! Er is weer een assortiment wissel van de Catch & Shine producten van het Kruidvat. Dit keer zijn het uber schattige lipbalsems in een sphere vorm.




De ingrediĆ«nten : Er is niet veel over te vinden online maar er zit wel minerale olie in. Ik heb hier persoonlijk geen probleem mee, omdat ik niet de hele dag door smeer, maar kan me voorstellen dat het voor jou wel een min punt is.
De lipbalsem kost slechts 1,29 en ruikt naar zoete kauwgom. Hij is niet mier zoet en ruikt ook wel een beetje citroen-achtig.





 De verpakking is leuk en hij is handig om mee te nemen.De kleur is roze maar deze zie je niet terug op je lippen. Mijn lippen voelen zacht aan en het product is best vettig maar dat vind ik juist fijn.
Het is gewoon een leuk hebbe dingetjes voor een fijn prijsje.


Catch & Shine is exclusief te koop bij het Kruidvat en om de zoveel weken komt er weer een nieuw product in de schappen. Eerder waren er al zeepjes,bruisballen & een handcrĆØme.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !