Review: Treacle moon watermelon splash showerfoam


Al een tijdje was ik ontzettend benieuwt naar deze showerfoam maar had geen zin om er 5,95 voor neer te leggen. Ik ben verpest door de DM prijsjes en in mijn hoofd had ik er al weer 10 Balea douchegels van gehaald...

Maar afgelopen week zag ik bij het Kruidvat de 1+1 actie en tja,, dan ben ik om ;).  Ik kocht deze watermelon splash shower foam en een cherry douchegel.

foto van Engelina Graepler.

De showerfoam heeft een typische treacle moon verpakking en ziet er lekker vrolijk uit . De fles ligt fijn in de hand en het product komt er gemakkelijk en al schuimend uit ! 
Het is een dikke volle schuim en is gemakkelijk te doseren.
De geur is heerlijk zoet en doet me echt aan water meloen denken, maar dan met een beetje bubblegum erdoorheen.

foto van Engelina Graepler.

Het schuimt voelt heerlijk zacht aan tijdens het gebruik en mijn huid voelt lekker gehydrateerd na gebruik. Ook laat deze foam een subtiel geurtje achter. Heerlijk spul in ieder geval en ik ben blij dat ik hem ein-de-lijk een keer heb meegenomen.


Oja ! Ben je dol op eten,creativiteit en random artikelen dan kun je tegenwoordig ook bij Its Engie ! terecht.
BeautyxSpace blijft voorlopig gewoon actief met gemiddeld 1 tot 5 artikelen per week.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !