Declutter Week 1 # maart 2018

Afgelopen week doorzocht ik mijn beautystash nog een keer uit. Vorige maand gaf ik al veel weg, maar er zijn ook nog producten die de prullen bak in kunnen.


De producten hier onder vond ik niet fijn of waren te oud. Mascara gooi ik altijd na 3 maanden weg omdat ik gevoelige ogen heb. Deze lagen er al wat langer.

foto van Engelina Graepler.


Ik weet zeker dat ik allergisch ben voor de producten hier onder, dus deze geef ik weg. Er is niks mis met de lipstick die is nog nieuw, maar ik weet dat mijn zusje zo'n kleur zoekt en bij mij blijft hij onaangeraakt..

foto van Engelina Graepler.

Bijna al deze producten heb ik al echt jaren in mijn kastje liggen.  Alleen de Balea lipscrub is nog nieuw, maar hij stinkt en is bedorven?  De Concealer van Essence is gewoon zwaar ruk.

foto van Engelina Graepler.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !